Saturday 31 December 2011

Tahun Baru, Azam Baru

Harini macam biasa. Gua akan on fesbuk, then gua scroll down. Tengok siapa buat status terbaik, yang kena dengan apa yang gua rasa, gua click LIKE. Tapi fttttt, kebanyakkan pasal tahun barulahh. Ouhh, ye! Mostly girl la kan. Dari tahun sebelumnya, dan tahun sebelumnya, dan tahun-tahun sebelumnya lagi, mesti buat azam nak lebih kurus. Sigh. Tahukah anda kajian menunjukkan yang lelaki ni lagi suka perempuan yang berbadan curvy. Ya, CURVY. 78% lelaki tau. Sebab bagi depa, nampak la sihat sikit. Sihat tang mana, gua tak tau. Apa kata, dok tukar sikit azam tu. Bukan nak lebih kurus, tapi nak lebih sihat. Tu kan lebih baik dari duk nak kuruskan badan serupa anorexia, tapi tak sihat. Buat apa kan?





P/s:Errmm, lagi azam apa yang famous orang nak buat ehh?

4 comments:

  1. wah, saya beriya2 nak kuruskan badan. tapi tetap maintain nak jadi macam adele uolls. hehe

    Selamat tahun baru. =)

    ReplyDelete
  2. hehe. tak payah kurus. janji sihat pun oke. selamat tahun baru jugak. :)

    ReplyDelete
  3. HAHA lu ingat laki minat sangat ke pompuan kurus gepengg ? *taksedappeluk kata nya lah . ;p

    ReplyDelete
  4. hahhaha. sebab tu la. tapi still ramai lagi wehh yang nak kurus tak hengat. :)

    ReplyDelete